Monday, May 30, 2011

GAMIS lancar “Anak Muda Sayang Malaysia”

Gabungan Mahasiswa Islam Se Malaysia (Gamis) melancarkan kempen “Anak Muda Sayang Malaysia”. Kempen tersebut bertujuan untuk memberi pendedahan kepada masyarakat tentang kepentingan anak muda dan juga kebolehan anak muda dalam mencorak masa depan Malaysia.

Ketua Penerangan Gamis Pusat, Mohd Yusof Hadhari menyatakan bahawa “Anak Muda Sayang Malaysia” merupakan jenama yang kita bawakan untuk masyarakat khususnya, untuk anak muda turun bersama dengan masyarakat, dalam pelbagai bentuk inisiatif termasuk pogram-pogram yang telah kita rancangkan. Baru-baru ini kita turun di bangi dalam satu bentuk forum bertajuk “Sinergi Kasih Ibu” sebagai memperingati Hari Ibu kita sambut beberapa hari yang lalu.

Tambahnya lagi, kita sudah susun beberapa bentuk pogram susulan serta berperingkat. Kita harapkan keterlibatan anak muda akan lebih bertambah dan kita juga harapkan penerimaan baik masyarakat Malaysia terhadap usaha yang anak muda lakukan ini. Kita juga baru sahaja melancarkan laman blog dan fecebook khas sebagai rujukan dan juga sebagai media untuk anak muda lontarkan pandangan.



Dia menambah bahawa anak muda perlu ada media tersendiri untuk lontarkan pandangan dan kritikan kepada kerajaan negeri dan juga pusat. Pihak atasan perlu mendengar dan memberi ruang untuk anak muda bersama mencorak masa depan Negara.

0 comments:

Post a Comment

Jom follow saye

Tetamu Baru Intifadhah V5

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP