Friday, November 4, 2011

Syeikh Said Hawa (Tokoh Ulama' Gerakan Islam)


Saya kira tokoh yang bakal saya kongsikan dalam entry kali ini sudah dikenali umum. Tambahan pula, beliau merupakan penulis buku fikrah yang popular, antara penulisan beliau Jundullah Tsaqafatan wa Akhlaqan. Buku ini telah saya ikuti kupasan setiap kali Ijtima' Saqafah dan Tarbiyah (ISTAR) di Pokok Sena, Kedah. Maka kali ini, saya ingin kongsi gambar-gambar beliau yang saya kira dikategori "nadir" (jarang-jarang) di temui atau popular. Saya dapat gambar ini dalam web arab (sudah lupa laman web tersebut) . Insyallah akan datang , saya akan kongsikan video ucapan beliau. Insyallah. Doakan.









0 comments:

Post a Comment

Jom follow saye

Tetamu Baru Intifadhah V5

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP