Sunday, August 1, 2010

Detiknya 2 Ogos 10/21 sya'ban 1431


بسم الله الرحمن الرحيم


Salam Intifadha



Salam semuanya.


Detiknya 2 Ogos 10/21 sya'ban 1431


Ntah knp plk kan,mata aku ni xnak lelap dan terus dihanyut oleh mimpi...


setiap kali je nak tutup mata,otak ni scr automatik x hnti2 berfikir...


ntahlah aku sendiri x fhm....


fikir apa???


fikir iman,fikir nak mnghadapi ramadhan,fikir assingnmt,fikir gerak kerja dakwah,fikir tnggjwb di pandan,fikir anak2 buah usrah,fikir politik,fikir usrah pemuda,fikir perniagaan(side incm),fikir saudara d GAZA.....Allah....diantara perkara difikirkan mlm ni...


sedap je aku tgk kwn aku ni tidur,letak kpl terus tidur...



Tadi,tiba2 plk kwn aku yg dh tidur ni,bgn dr tido,then die terus tny aku,


"asyraf,kau th tak aku mimpi apa?"


"mnlah aku th,mimpi kau tu bkn aku yg punya"


"apsal apa yg kau mimpi?"


"aku mimpi , aku kena rasuk oleh JIN..memang real giler lah cakap kau"...(ni lah ayat kawan aku ni)


"haa...kau bangun,pergi ambil wudu' skrg"....



*********************************



TAPI...bkn ini yg aku nk ceritakan....


k...sambung balik...



sebenarnya .... aku tidak terdaya.


fikir2 pny fikir.....


mngdp laptop.....terus je login blog aku ni...tulis lah apa yg aku nk tulis...


skrg ni jam 4.35 am...


jap g nak SUBUH....


Kuliah pl ada hari ni...


emmm......



sebenarnya...dah buat dah..kawal otak ni STOP drp maklumat masuk sblm tido,tapi ntah lah....



Ke ada sesiapa ada idea yg "Teragak BERNAS",cara2 yg boleh bg mata ni lelap dan terus dibuai mimpi???



0 comments:

Post a Comment

Jom follow saye

Tetamu Baru Intifadhah V5

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP