Friday, May 14, 2010

Sekitar demontrasi bantah Kelulusan lesen Judi bola dan Konsert Pitbull

Salam wbt.

Sedikit perkongsian gambar Demontrasi membantah kelulusan lesen JUDI bola dan KONSERT PITBULL oleh Kerajaan Pimpinan Umno/Bn.



~Kira-kira 2.05 minit ptg selesai solat jumaat di Masjid Kampung Baru~
~selepas sahaja bacaan doa oleh imam,kedengaran laungan TAKBIR oleh salah seorang makmum dr luar Masjid.Masa tu aku dok solat kat luar,kat area parking motor tu...~
Laungan takbir itu disambut dgn Allahuakhbar!!!
Dengan berbekalkan handset SONY ericsson,aku ambil lah gmbr guna H/P ni( 2.0 megapixels je)...lagipun aku x bwk Camera.Sbb aku nk join skali demo ni...tapi sempat jg ambil gmbr ni...huhuhu..walaupun x lawa..

Wartawan2 yang hadir...banyak tu,jd xperlu lah aku sebut dr mana depa ni,korang pun tahu.


Saudara Herman Samsudeen
Pemangku Ketua
Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan




Selepas Polis dok ganggu demontrasi...keadaan jadilah huru hara...
Belum lama kemudian,kami bersurai...lepas tu, pimpinan pergi ke arah kedai makan di sekitar masjid untuk sidang media...korang dgr lah sendiri kat Youtube.


~Sidang Media pada jam kira-kira 2.45 pm~

Foto by : Asyraf Al-Fandani
Lokasi : Masjid Jamek Kg.Bharu, KL

0 comments:

Post a Comment

Jom follow saye

Tetamu Baru Intifadhah V5

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP