Tuesday, May 3, 2011

Komandan Waliur Rahman menyatakan Syeikh Usamah masih hidup dan berada dalam keadaan sehat!



PAKISTAN - Berikut ini merupakan berita yang kami ambil dari kenyataan video yang dikeluarkan oleh Komandan Waliur Rahman, seorang komandan Mujahidin di Pakistan, menyatakan bahawa Syeikh Usamah bin Ladin masih hidup dan berada dalam keadaan sihat.



Hari ini kita menerima khabar dari seorang kafir tentang pembunuhan Syeikh kami tercinta, Usamah bin Ladin. Ya saudara dan saudariku seiman, seorang kafir. Seorang kafir yang mengobarkan perang brutal terhadap Islam dan ummat Islam di seluruh dunia. Dia mendakwa bahawa syeikh kami tercinta telah terbunuh dalam pertempuran 45 minit di Pakistan. Apakah itu benar? Atau dia hanya berbohong seperti orang-orang munafik lain yang disebutkan dalam Al Qur’an.



Syeikh Usamah bin Ladin masih hidup dan dalam keadaan baik? Hidup di syurga (syahid) atau hidup di bumi (menjadi seorang Mujahidin)? Kami fikir, komandan kita yang tercinta di Pakistan, Waliur Rahman hafidzahullah memiliki jawapan atas pertanyaan yang masih tergantung dalam fikiran kita :



“Saya tidak bertemu secara langsung dengan Syeikh Usamah, namun saya dapat mengesahkan dengan jelas kebenaran bahawa Syeikh Usamah bin Ladin masih hidup dan dalam keadaan baik,” ujar Waliur Rahman dalamkenyataan video yang kami ambil dari forum Islam Ansar, mengutip siaran berita BBC Arab.



“Dia masih berhubung dengan orang-orangnya dari organisasi Al Qaeda dan melanjutkan aktivitinya seperti biasa,” lanjutnya.



Sebelumnya Tehrik-e-Taliban telah membuat pernyataan yang menolak khabar kematian Syeikh Usamah bin Ladin.



sumber

0 comments:

Post a Comment

Jom follow saye

Tetamu Baru Intifadhah V5

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP